luni, 26 decembrie 2011

Din nou se anulează

de Diana Eni

Din primăvară pînă în toamnă şi din toamnă, tocmai la iarnă! Concursul “Creanga de Aur” din nou se amînă.
Gala studenţilor performanţi “ Creanga de Aur” de la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării a fost anulată a doua oară, din motive financiare. Urma să aibă loc pe 8 decembrie, dar a fost anulată pînă după examene. Potrivit Silviei Grossu, şef- catedră “Comunicare”, dar  care este şi organizatorul, anul acesta în comparaţie cu anii precedenţi  au fost depuse mai multe dosare de către studenţi. Organizatorul a mai menţionat că: “Întrucît nu am reuşit în primăvară premierea am zis eu că e mersul firesc al lucrurilor. Să facem în toamnă sau la sfîrşitul anului de învăţămînt. Şi întrucît dependenţa aceasta de cei care ne ajută să promovăm studenţii  este totuşi un element foarte important . Atunci cînt se pun toate la punct cu sponsorii noştri , imediat anunţăm data pentru concurs.”
Participanţii sunt nerăbdători şi aşteaptă rezultatele concursului. Unii din ei nici nu au ştiut că manifestaţia nu se va desfăşura la data preconizată. Studenta anuluii III la FJŞC, Irina Staver a spus că: “Am participat şi eu la acest concurs şi chiar aştept rezultatele ca să văd în sfîrşit totalurile. Dar din păcate nu mai vine, aşa-zisul “marele eveniment”. Îmi pare rău de această situaţie.”
Festivitatea de premiere “Creanga de Aur” este un concurs destinat studenţilor  Facultăţii care reuşesc să obţină rezultate academice extracurriculare relevante şi, totodată, desfăşoară o activitate profesională de success.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu